CARA TERBAIK PROMOSI PAKEJ WEDDING!

Pejam celik, kita ni dah nak puasa dah kan. Sat je masa berjalan. Jadi kesempatan ni saya nak ucapkan selamat berpuasa la ye kepada yang beragama Islam. Baik hari ni saya nak berkongsi dengan anda apakah cara terbaik untuk anda melakukan pemasaran service jurugambar perkahwinan anda. Secara rules, kita akan lebih cenderung untuk menggunakan media […]

4 Kriteria Pilih Tempat Penginapan Anda.

Pengantin & Jurugambar Wajib Baca Masalah nak tido mana ni, bukan je masalah kepada jurugambar je, ia pun masalah pengantin sama. Ada orang jodoh dia dekat sangat sampai sebelah rumah. Tak terlepas yang jodoh datang dari seberang laut. Jadi bab tempat tido ni bagi saya masalah kritikal jugak kalau anda tidak beri perhatian. Sebab kalau […]